Alla inlägg under november 2010

Av Natalie Jarlestål - 6 november 2010 00:05

    Jag tänker skriva av mig lite nu, men tänker absolut inte gå in på ingående detaljer för det är inte nödväntigt att göra det här!

Men! Linnéa Sandblom hur länge har vi kännt varandra nu?? Typ 6 år kanske om man räknar med dem åren i fotbollen. Du är en av de viktigaste personerna i mitt liv och nu så har vi slutat prata med varandra pga av ett dumt rykte!?

Du är min absolut bästa vän och jag har så mycket jag vill säga till dig men kan inte få ner allt i detta inlägg! Du har hjälpt igenom svåra situationer, du hjälpte mig igenom den värsta tiden i mitt liv, då det tog slut mellan mig och Philip, då var du den ända som riktigt fanns där alltid när jag behövde dig! Det är så en vän ska va, du har allt man ska ha hos en bästa vän!

Gumman jag saknar dig så sjukt mkt så det finns inte, alla minnen vi har tillsammans, alla ggr vi har vart inne i stan tsm och dampat sönder, då vi har haft filmkkvällar hemma hos mig ochsen spelat playstation, eller den helgen vi åkte till göteborg eller alla fester i somras på västra stranden. Nea jag vet inte vad jag skulle göra utan en sådan bra vän som du.

Jag kommer aldrig verkligen ALDRIG släppa din hand oavsett vad som händer så kommer du ha en sån jävla speciell plats i mitt hjärta och en av de största med!

Jag saknar dig vännen...älskar dig!  

                                       

Av Natalie Jarlestål - 5 november 2010 14:36

Fick ett sånt jävla sug att baka nu :D Hahah så det blir kladdkaka...om vi har alla ingridienser hemma så att säga men vi får hoppas och önska mig lycka till!
Förra gången jag bakade så bakade jag chokladmuffins och det gick inte alls bra, det slutade med att all smet var utkletad på hela plåten, eftersom den hade runnit ut ifrån formarna...bra jobbat av mig!

Men men! Vi hörs snart så får ni se resultatet ( om det blir någon bakning!   )


  får se om mitt reultat med blir såhär bra;)

Av Natalie Jarlestål - 5 november 2010 13:47

Woho! Nu har familjen åkt och farfar har precis kommit! Nu blir det att smida plane ;)( skämt o sido ).

Neeeej men vad händer idaaag? Borde börja göra mig iording snart. Senare blir det in till stan tror jag och träffa storebror Simon? Är inte helt säker på det riktigt ännu om det blir av eller inte.

Sen ikväll blir det antagligen att sitta häckad framför tv:n eller datan, eller ska jag gå på fest? Kan inte bestämma mig riktigt.


Imon kommer med bli massa mys! :D Då blir det tjejkväll hemma hos Ottilia för att fira hennes 16 årsdag som var den 11e oktober egentligen men men w/e! Det kommer bli sjukt med mys och kul. Sen när lördagen är över så blire söndag och vips efter det så är lovet slut!

Jippie det längtar man ju sååååååå mkt till :O


Jag vet sanningen, istället för ljuga mig rakt upp i ansiktet så var ärlig mot mig istället.

Av Natalie Jarlestål - 3 november 2010 20:36

Hej hopps gummi snopp!!

Moget, jo jag vet. Jag är sån! Lovet hitills har vart bra och jag har haft bloggtorka så har antagligen inte haft tillräkligt mycket att göra på lovet för att blogga så mycket? Eller så har jag bara inte orkat att göra det.

I alla fall så i morgon så ska jag träna med Maria och blir det inte av så tränar jag iaf! Och mamma jag vet att du läser min blogg så jag erbjuder mig att betala hälften av mitt träningskort för jag tänker INTE låta dig säga upp det! 


Lovet började ju i fredags som bestod av att gå i stan med Amanda A, Helin, Sofie och Ottilia sen gick jag vidare till tågstationen för att träffa Risbög snabbt. Knäppgöken sa att han skulle höra av sig under dagen...meeeeen jaha det gjorde han..fast halv 11 på kvällen och kom sen hem te mig vid kvart över 11.


I lördags var jag hemma tills det var dags att åka in till stan och vänta på bussen till Torup och göra sig i ordning hemma hos Sofie, sen drog vi vidare hem till Linn i Drängsred där det var Halloween-fest :) 


Söndagen var inte så speciell var bara trött som fan och Hbk förlorade mot HIF-.-

I måndags kom underbara Håkan hit från Malmö och stannade tills igår. Kommer sakna han mycket. Så himla söt:D

Nu ska jag se hur det går med maten och efter maten blir det att kolla film och äta chips med pappa kanske??=D

Puss&Kram!  

Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards