Alla inlägg under oktober 2010

Av Natalie Jarlestål - 31 oktober 2010 19:48

Kompis måste nog va en av det finaste hundar jag sett asså! Sån bra hund får man ta och leta efter :D

Älskar den hunden:D<3

     

Av Natalie Jarlestål - 28 oktober 2010 20:03

Mamma beställde nyss hem ett par kilklackskor från H&M för 399 kr! OMG!! Vad glad jag är! Dem kommer inte fören om 3 veckor men jag kan vänta! Kommer bli hela 12,5 cm längre:D

 

Av Natalie Jarlestål - 28 oktober 2010 18:39

Det är lite mer än 7 månader sedan ( snart 8 ) jag, Hanna och Jennifer var på världens mest minnesfulla, efterlängtade, skrilfyllda och bästa konserten i mitt liv  

Dvs Tokio Hotel den 5e mars 2010:)

 

 

              

Av Natalie Jarlestål - 27 oktober 2010 11:56

Det finns ju inget rooligare än spanska... Det är det absolut värsta jag vet är inte det minsta bra på detidag blir att åka in ge stan en stund för att köpa busskortsen hem och plugga mattehar ju ett roligt roligt prov imon första lektionenlängtar tills helgen för den ska bli så jävla bäst sen måndag kommer ju sötaste Håkan Bråkan hihi (a)det ska bli kul Tycker jag.Funderar på att åka in te stan sen och kolla runt lite efter något fint klädesplagg. Får senu ska jag koncentrera mig lite på spanskan hörs sen!!!

Av Natalie Jarlestål - 24 oktober 2010 22:31

Detta höstlovet kommer bli så bäst! Fest i helgen kanske?????? OM jag inte måste sitta barnvakt, men jag måste verkligen se till att det inte behövs får inte missa fest:(

På måndagen efter nästa helg kommer också underbart söte och snälla Håkan hiiiiiit till mig och stannar över natten! Kommer bli mysigt. En sådan underbar kille alltså! :D

Sen får man se vad lovet har att bjuda på, men e redan så jäkla taggad!

Imon kommer Ottilia hit och ska sova hos mig eftersom hennes mamma ska iväg te Stockholm eler vad det nu var så det ska bli kul det med. Vi kommer typ kolla film och tjocka oss eller ngt?????? Haha:D

Sen imon blire att träffa lille Conny med kanske???:)

Nu ska jag varva neeeeeer lite sen sova!

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 24 oktober 2010 14:55

Gårdagen var sjukt kul! Åkte till Kärleken med Maria, Frida och Amanda till någon kille som hette Tommy har jag för mig att det var!

Sjukt kul var det, iaf tills vi skulle åka. Johan tyckte att jag och Amanda skulle stanna, men Fridas pappa var vår ända skjuts in te stan så det gick inte, annars skulle vi fått gå in te stan i regnet och det skulle nog inte gå så bra:P MEN! lovade ju att jag skulle stanna kvar nästa gång att va kvar tills festen var slut!xd


Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa i min älskade säng !

 

En omgjord bild som en kille gjorde om te mig! Tack:D

Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards