Alla inlägg under augusti 2010

Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 22:31

Wihooo! Hemma och min säng bara skriker på mig.

Dagen hemma hos Oskar var sjukt bra faktiskt, blev lite dålig stämning ba när vi skulle äta men det gick över efter en stund.

Haha borde tagit kort på Richard när han satt och lekte med sina kräftor, fan vad jag ångrar att jag inte gjorde det nu!

Just nu mår jag sjukt dåligt så det finns inte, mår verkligen jätte illa :S Ingen aning vrf heller, men men det går väl över när jag gått och lagt mig.




Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 16:52

woho nu kom dem hem...

Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 15:33

hahhah okeeej alltså rubriken är lite att överdriva meeen! Sitter ensam inne på Oskars rums medans han och Richard e inne i stan och köper kräftor till dem och hamburgare till mig ^^ Äter ju inte kräftor eller något skaldjursaktigt över huvudtaget  så kräsen är jag!

Men men hans föräldrar kommer och pratar med mig lite då o då så dem e ju mitt sällskap tills Oskar och Richard kommer tillbaka^^

Meen som tur är så har jag ju med en väldigt social och snäll kusin som är inne på msn som kan va min udnerhållning eftersom Philip va tråkig o slutade svara!

Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 14:04

Dagens låt e Aicha - Outlandish

Eftersom att den drar fram en massa fina o bra minnen ^^<3


Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 13:08

              Hihih tagen med jennifers nya systemkamera xd första gången jag tar med den så om bilderna e dåliga har jag det att skylla på ^^

Av Natalie Jarlestål - 29 augusti 2010 12:58

Srry för jag inte la ut ngt inlägg igår när jag kom hem men var så sjukt trött att det finns inte :O

I alla fall! Var ju i Götet med Nea igår det var skit kul. Inte för att jag hittade så mkt. Köpte en ring, en plånbok, foundation och en present till Cassandra som fyllde 6 igår! Grattis till henne i efterskott :)

Tillbaka till det andra, så trodde jag att jag skulle hitta såååå mkt mer, meeen neee det gjorde jag inte alls det. Några bilder tog vi inte heller :O

Händer idag?? Jo ska hem te Oskar och äta kräftor, eller aah dem ska göra det, jag får äta hamburgare eftersom jag inte gillar kräftor.

Men ska dega lite mer i sängen nu hihi

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 27 augusti 2010 13:26

Fyfan vad jag måste tagga som fasen tills imon alltså! Ska hem te Nea sen och sova där tills imon och vi kommer få gp upp tidigt som fan eftersom jag tror att vi kommer vara petnoga med kläder, smink, skor m.m xD

Hehe! Men skit kul kommer det bli är verkligen glad att det blir av denna gången med! Vi två har alltid sagt att vi ska åka till Göteborg men det har aldrig blivit av :)!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite  

Puss&Kram!  


BTW!!! Så saknar jag min lille underbara pojkvän..."/     

Av Natalie Jarlestål - 26 augusti 2010 21:37

ååååh! han ringer ju aldrig ;o jag har såmt dåligt tålamod med!

saknar han som faaaaaaen och vill prata med han hahhha^^

det blev inte godnatt riktigt ännu dåva som ni kanske märker :P^^

Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards