Alla inlägg under september 2010

Av Natalie Jarlestål - 30 september 2010 18:46

2 september

 

Det tog slut mellan mig och Oskar "/<3


3 september

 

Tog ett femte hål i örat, vilket gjorde ont som fan rent ut sagt!


5 september

 

Ikea i Helsingborg med lilla familjen


8 spetember

        Var ute på stranden med Jennifer och Mr Elefant och tog massa konstiga foton


9 september

 

Mamma beställde äntligen den sjukt snygga ringen som jag inte hittat någonstans varken i Halmstad eller i Göteborg!


10 september

          Fest hemma hos underbara Linn! Massa kul hade vi :D !!!!


11 september

  Kulturnatten med Amanda E, Amanda P, Sofie, Linn och några fler


18 sepember

   

Den otroligt roliga och minnesvärda festen hemma hos Amanda A



Sen har jag lärt känna nya underbara människor och sånt! Även om det har hänt dålig saker denna månaden så har den även variit så jävla bäst!!!!:D

Av Natalie Jarlestål - 28 september 2010 17:03

Idag var det Stureloppet eller vad det nu heter i skolan. 5,5 km skulle vi gå/springa...

Kan säga att mina fötter gör fortfarande ont, men men det går la över om en stund så ingen idé att klaga ens :)

Efter det så åkte jag Ottilia och Linn in te stan för att dem skulle köpa någon randig tröja till skolfotot imon...vettefan om fotot kommer blir bra..känns inte som det men det ser vi imon!

Och hungrig som fan var jag så vi gick in på Donken och köpte min nya favorit...McChicken Junior:D Fyfan vad jag älskar den! Så i framtidem blir det den istället gör en cheeseburgare!

Nu ska jag kolla till lillasyster som e lite sjuuuk idag^^

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 27 september 2010 22:11

Nu ska jag krypa ner i min underbart varma säng och glo på film! Idag blir det Eva och Adam 4 födelsedagar och ett fiasko eller vad den nu hette. Haha! Måste faktiskt tacka Kissie för detta eftersom hon la upp ngn kort snutt om dem på sin blogg och då blev jag sugen på att kolla på filmen!

Så godnatt babes!

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 27 september 2010 20:36

Nej nu får jag ta och hoppa in i duschen! Fryser som ett jävla as asså vettefan, sitter nästan och skakar!

Men är väldigt glad idag iaf, vettefan varför egentligen men det är bara att tacka och ta emot typ?xD

Asså denna kommande helgen ska bli bäst och kommer bli så jävla förbannad om någon föstör min helg, shiieeet vad sur jag kommer bli^^

Men fest, det kommer det att bli i helgen om jag så måste börja leta idag , haha! Skoja bara!

Men på fredag så blir det i alla fall gymmet igen med Nea och Vickan, det e såååååå mycket roligare att träna om någon är med ju.

Idag blev det mycket skratt och skämt och prat om massa saker, har inte skrattat såhär mycket som jag gjort idag på ett tag! Nea ramlade nästan på rullbandet! Asså herregud det var skit kul att se, och hon blev röd som en tomat i ansiktet efteråt! hahhahahahahhhahahhaha!!!!! xD

Naaaw, men älskar dig Nea:D   

NU drar jag mig neråt till nedervåningen:D

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 27 september 2010 19:58

Hahahha omg! Var i skolan och sista lektionen var idrott där vi typ gick 5 km eller något? Sen åkte jag in till stan för att träffa fina Nea och träna med henne! Jag kan säga att jag har inte tränat så mycket och länge som jag gjorde idag på flera år, kan ju säga att jag kommer ha en trevlig träningsvärk imon! ;o

Funderar på att ladda hem Eva Och Adam filmer faktiskt och kolla på dem ikväll med mjukiskläder och massa massa kuddar och täcken :D

Av Natalie Jarlestål - 27 september 2010 13:26

Finns inte ord på hur jävla trött jag är just nu. SittEr i klassrummet och lyssnar på Kalle när han går igenom olika stavfel och massa sånt i olika texter. Längtar tills efter skolan asså :) då blir det gymmet med nea :)

Av Natalie Jarlestål - 26 september 2010 22:21

Imon direkt efter skolan så ska jag och Nea träna :D Fick med mig henne till gymmet imon så hon har typ räddat hela min dag + vecka eftersom hon ska med mig på fredag med(Y)! Sen på fredag kväll/natt blir det nog lite fest assou så vill att veckan ska gå jätte snabbt så allt det roliga kan komma! :D

Nu ska jag göra mig iordning sen krypa ner i sängen och kolla på Tokio Hotel Humanoid City Live DVD :D

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 26 september 2010 19:04

Bara jag som längtar tills att den nya Harry Potter filmen kommer ut eller??? Hahah har läst alla eller aah inte alla men 6 av Harry Potter böckerna och tycker att dem är skit bra!

Här är trailern till den 7 filmen:D

Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards