Alla inlägg under juli 2010

Av Natalie Jarlestål - 31 juli 2010 00:51

som ni ser på rubriken så kan jag nt sova! sitter vid oskars data i hans rum och bah gör ingenting medans oskar ligger så gott och sover i sin säng.

Vill också sova!   Jag antar att det är pga de två power kingen jag drack innan jag inte kan sova"/ Hoppas det släpper snart såfall.

Medans jag försöker göra mig själv trött så pratar jag med lilla Sassa och Freddie?????? på msn supeeer kul! TUMMEN UPP!

E hungrig med, choklad kanske hjälper mot det. Eller gör det mig bara piggare kanske pga sockret som e i chokladen???? Hmmm...kanske bäst att inte röra den fören imon.


Kollade världens sämsta film innan som handlade om varulvar i skogen i Wales eller något. Den hette Dog soldiers. Okej sååå dålig var den inte, men den var inte riktigt min stil. Oskar satt och kunde nästan hela filmen utantill, t.o.m replikerna så jag antar att det är en av hans favoritfilmer.

På tal om Oskar, just nu så ser han ut som en söt liten gris som sover^^


Ni får sova så gott alla!

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 30 juli 2010 15:48

Jag har hittat en ny sida som jag bara älskar! Det finns sp sjukt snygga smycken ( speciellt halsband ) där. Det är Tyra, Kenzas kompis som har startat denna webshop!

Verkligen värd att kolla på.

Här har ni länken:

www.stylebytyra.se

Kolla och njut   

Av Natalie Jarlestål - 30 juli 2010 14:50

 

Dålig kvalite jo jag vet.


Dagens outfit består av:

Joggingbyxor

Vitt linne

Älsklings tjocktröja

Av Natalie Jarlestål - 30 juli 2010 14:41

det är nog ingen bloggdag för mig idag känner jag "/ kan ta foto på dagens outifit och lägga ut men den e inte så snygg så att säga. Efter det ska jag nog gå enr och mysa med min lilla kusin Leo   

Sjukt orolig är jag för min älskling med, ska inte ta upp vrf här på bloggen. Men hatar att jag inte kan göra något åt saken"/

 

Jag Älskar dej mer och mer för varje dag som går, jag vill absolut inte förlora dej bby, du är mitt allt.

12/6-10 i mitt   

Av Natalie Jarlestål - 30 juli 2010 11:45

Usch har precis vaknat och utanflr mitt fönster så ösregnar det :o blir ju typ deprimerad som jag sa igår/inatt.

Denna dagen vill man bara ligga i sängen äta godis och kolla någon bra film, funderar på att göra det för vettefan om det e värt att åka in till Marinfestivalen.

Skulle också egentligen träffat Oskar, men det blev inte heller av för det e ngt fel i hans huvud så han har ont i huvudet hela tiden typ...tror jag det var. Saknar han sjukt mkt iaf...


En annan sak! Jag fick träffa den bästa Nea igår :D HIhi, hon om in en sväng till festivalen vid kvart över nio kanske och så gick vi runt och pratade om allt möjligt, som vanligt då.

Jättekul var det att få träffa henne varjefall, känns som att det var typ hundramiljoner år sedan.

Aja nu ska jag ner och äta frukost!

Puss&Kram!  

Av Natalie Jarlestål - 29 juli 2010 23:30

Godnatt babes, hoppas ni har haft en bra dag och sover gott  inatt :D

Av Natalie Jarlestål - 29 juli 2010 23:06

WIeee! hemma igen efter en dag på marinfestivalen, trött som fan e jag så funderar på om jag ska sova snart eller inte^^

Varje fall, dagen har vart bra men guuud vad vädret har vart dåligt. Man blir ju nästan deprimerad av det.

Det är ju inte precis så man kan ha fiina sommarkläder på sig...  

Det e ju snart augusti, vfan tog solen vägen? :O



Ooooooch vill bara passa på att säga att jag älskar Oskar jätte mkt       

Av Natalie Jarlestål - 29 juli 2010 13:09

Såg på Paows blogg nu att hon hade sett en film som hette Frontiers typ? Såg även trailern till den och jävlar vad läskig den verkar vara!!!! Shit bara trailern äcklad emig så sjukt mycket. Meeeen måste se den ändå på ett sätt måste se om den e så äcklig som dem har fått den att verka på trailern!



Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards