Alla inlägg under oktober 2010

Av Natalie Jarlestål - 10 oktober 2010 13:48

Igår kväll / i natt var helt galen. Först gick allt lite segt och vi fick vänta i hundra år på massa saker! Men sen när väntan var över så blev allt skit kul och alla blev lite galna typ.

Vi började med att vara hemma hos Sötaste Maria, sen åkte vi hem till Ahim o var där i kanske tio min sen fixade Frida så att vi kom in  på en fest vid netto!

Sen så tog det slut ooooch så hände det lite saker och sen åkte jag o Sofie heeem!:D

Tack alla för igår! :D   

Av Natalie Jarlestål - 2 oktober 2010 16:02

Måste säga att igår kväll/natt var väldigt galen och rolig!

Jag, Nea och Vickan var typ hur fösenade som helst så vi kom in te stan i jogging byxor, men som tur är sååå hade vi ju med oss finare kläder!

Lite senare på kvällen så kom Robin och hans vänner och gjorde oss sällskap, sen ytterligare lite senare så träffade jag på Philip ute på stan med Max och David, så bestämde dem sig för att följa med också :)

Orkar inte skriva mkt mer ingående meeeeen kan ju säga att jag hade en jättebra kväll och kom hem rätt sent faktiskt xd ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss&Kram!  

Presentation


Natalie heter jag och är en vanlig 16 åring som bloggar om mitt liv och mina vardagar o helger med fest, vänner och annat kulkul.
Är det något ni undrar ka ni maila niwla_nauwlis@hotmail.com
Hoppas ni gillar bloggen ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards